دانلود بازی یگان فضایی Strike Wing: Raptor Rising v1090.0 اندروید – همراه دیتا + تریلر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
دانلود بازی یگان فضایی Strike Wing: Raptor Rising v1090.0 اندروید – همراه دیتا + تریلر

دیتا و فایل نصبی برای هر پردازنده به صورت جداگانه

در جهان ستارگان قدم گذارید و از کنار جنگنده های دشمن زوزه کشان عبور کنید. سفینه های مرکزی را نابود سازید و پیشرفته ترین جنگنده های کهکشان را هدایت نمایید. بازی بی نظیر Strike Wing یک بازی شبیه ساز جنگ های فضایی است که ویژگی هایی از قبیل کنترل هوشمند، گرافیک چشم نواز و بسیار بالا همچنین مراحل وفق پذیر (adaptable) را داراست تا شما مخاطبان گرامی سایت اندرویدکده بتوانید تجربه جنگ های بی نظیر فضایی را در دستگاه اندروید خود، به ارمغان آورید.

* بخش مرحله ای :

در این بخش در ابتدای کار سه مرحله داستانی برای شما آنلاک گردیده که به سلیقه خود می توانید هر کدام را به اجرا در آورید. همچنین بخش آموزشی نیز آنلاک است تا بتوانید تمام ارکان و نیازمندی های بازی را فرا گیرید. دو مرحله چلنجینگ نیز در دسترس هستند.

* گرافیک زیبا :

سفینه های متنوع موجود در بازی به زیبایی هر چه تمام شبیه سازی و ساخته و پرداخته شده اند همچنین پرواز و شناور بودن آن ها در فضا نیز به گونه ای فوق العاده واقع گرایانه ساخته شده اند. جو شبه ستاره ای در محیط گیم پلی بازی نیز حیرت انگیز است.

* هدایت آبگونه :

می توانید با استفاده از ژیروسکوپ دستگاهتان با حرکت دادن آن در دستان خود به کنترل جنگنده ها بپردازید یا این که از جوی استیک مجازی لمسی برای هدایت استفاده نمایید. به یاد داشته باشید هر جنگنده در بازی قلق خاص خود را دارد پس سعی کنید شیوه هدایت هر یک را به طور یگانه آموخته و در آن مهارت پیدا کنید.

* طیف گسترده ای از سفینه ها :

جنگنده خود را از میان تیز و فرز ترین فضا پیما ها و نیز اژدر افکن های غول آسا انتخاب کنید. هر یک از آن ها دارای قدرت و ضعف و استیل بازی منحصر به فردی می باشد. مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر گذارید تا جنگنده ها و فضاپیما های جدیدی را به مجموعه خود اضافه کنید.

 




:: موضوعات مرتبط: بازی (اندروید) , دانلود بازی یگان فضایی Strike Wing: Raptor Rising v1090.0 اندروید – همراه دیتا + تریلر , ,
:: برچسب‌ها: بازی Strike Wing: Raptor Rising اندروید , دانلود بازي , دانلود بازي hd , دانلود بازي اچ دي , دانلود بازي ديتا دار اندرويد , دانلود بازی Strike Wing: Raptor Rising , دانلود بازی یگان فضایی , دانلود بازی یگان فضایی Strike Wing: Raptor Rising v1090 , 0 اندروید - همراه دیتا + تریلر , دانلود جديدترين بازي ها اندرويد , دانلود ديتاي بازي ها اندرويد , دیتا Strike Wing: Raptor Rising , گيم اندرويد ,
:: بازدید از این مطلب : 913
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : amin
ت : دو شنبه 22 تير 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی